CV Administratief-Receptioniste-Telefoniste Arnhem

17 April 2020

Plaats: Arnhem

Opleidingsniveau: MBO/ MTS

Leeftijd: 51

Geslacht: Vrouw

Kennis, opleidingen en ervaring:

Werkervaring en stages:

Functie: Supervisor Hotel Werkgever: Bizar-Bazar Periode: oktober 2019 – 1 mei 2020 Leiding geven aan medewerkers receptie en housekeeping. Meewerkend in het hotel, gasten ontvangen/inchecken/naar kamer begeleiden. Administratiehotel, nieuwe reserveringen verwerken, inchecken/uitchecken in systemen, betalingen verwerken, sleutelkaarten aanmaken. Divers: van ontbijtservice tot het schoonmaken van hotelkamers. Maand rooster opstellen voor receptie en housekeeping. Bestellingen doorvoeren, gesprekken voeren met leveranciers. Maandelijkse vergaderingen voorzitten met medewerkers. Sollicitatiegesprekken voeren. Stagebegeleiding. ========== Functie: Floormanager Restaurant/Bar Werkgever: Bizar-Bazar Periode: Oktober 2018 - Oktober 2019 Leiding geven aan medewerkers bediending en bar. Meewerkend in de bediening en achter de bar. Gasten welkom heten, naar tafel begeleiden en zorgen voor een correcte bediening. Maand rooster opstellen voor bediening/bar/housekeeping hotel. Bestellingen doorvoeren, gesprekken voeren met leveranciers. Maandelijkse vergaderingen voorzitten met medewerkers. Sollicitatiegesprekken voeren. ============ Functie: Medewerkster klantenservice Werkgever: CBR Periode: juni 2015 – Oktober 2018 Telefonisch te woord staan van klanten en rijscholen, vragen beantwoorden met betrekking tot het reserveren van examens, uitslagen, financiële zaken, problemen met systemen en administratieve zaken. Internet-team: Beantwoorden e-mails, vragen beantwoorden via de sociale media kanalen. Voor referenties kunt u contact opnemen met de heer P. Kersten van Unique Customer Care 026-370 73 22 ======= Functie: Receptioniste Werkgever: CBR Periode: november 2014 – Juni 2015 Ontvangen van klanten, gasten en examenkandidaten, verkoop Gezondheidsverklaringen, postverwerking, diversen administratieve werkzaamheden. ============== Functie: Directiesecretaresse Werkgever: G. Weishut Seedbrokers B.V. Periode: juni 2007 – december 2013 Opmaken en afhandelen van offertes/orders, uitvoeren en afhandelen van correspondentie in de Nederlandse, Duitse en Engelse taal, het voeren en afhandelen van telefoongesprekken in de Nederlandse, Duitse en Engelse taal, versturen van e-mail/faxberichten, archivering/filen, boeken van vluchten/hotels, verzorgen van de lunch, overige voorkomende werkzaamheden. Voor referenties kunt u contact opnemen met de heer Peter Custers, G. Weishut Seedbrokers B.V. 026 – 355 47 47

Opleidingen en cursussen:

Typediploma Word Excel Ruime ervaring met dictafoon ========================== zorg voor verstandelijk gehandicapten (basisopleiding) SIZADORPGROEP Bevoegdheid delen medicijnen Insuline meten/spuiten EHBO mei 2002 – juni 2002 MBO decoratie- en etalage september 1986 – juni 1988 MBO detailhandel september 1986 – juni 1988 Mavo – 4 mei 1982 – juni 1986

Overige informatie:

Rijbewijs: Geen

Eigen vervoer: Ja

Persoonlijke eigenschappen:

Hardwerkende duizendpoot met veel levenservaring , stressbestendig, kan vlug schakelen tussen verschillende opdrachten/taken, vrolijk, enthousiast, vlot, niet bang om mijn handen vies te maken/bereid alles aan te pakken!

Hobby's en interesses:

Paardrijden, Muziek, gezelligheid!

Gewenste contractvorm:

Fulltime

Reageren op CV

Gerelateerde CV's

Terug naar overzicht