CV Administratief Huissen

14 May 2020

Plaats: Huissen

Opleidingsniveau: HBO/ HTS

Leeftijd: 51

Geslacht: Vrouw

Kennis, opleidingen en ervaring:

Werkervaring en stages:

30 jaar administratieve ervaring in Zuid Afrika en Schotland. Mijn ervaring en assessment resultaten hebben mij op een hbo- werk en denk niveau gebracht.

Opleidingen en cursussen:

Microsoft Word Microsoft Excel Microsoft Powerpoint Microsoft Access SAP SharePoint Isometrix

Overige informatie:

Rijbewijs: B

Eigen vervoer: Ja

Persoonlijke eigenschappen:

Mijn vermogen als zelfstarter en het snel kunnen absorberen van informatie zorgt ervoor dat Ik in staat ben tot werken zonder toezicht maar ook goed in een team werkt. Ik heb uitstekende organisatorische vaardigheden.

Hobby's en interesses:

Ik hou van koken, reizen en nieuwe dingen ervaren. Ik ben dol op dieren.

Gewenste contractvorm:

Fulltime

Reageren op CV

Gerelateerde CV's

Administratief

Amsterdam
Fulltime
MBO/ MTS

Leergierig, respectvol, behulpzaam, nauwkeuring, together, dienstverlenend, servicegericht.

Bekijk

Administratief commercieeel ZZP

Leiden
Fulltime
HBO/ HTS

Nieuwsgierig, steeds op zoek naar pragmatische oplossingen, kritisch, analytisch. De manier van werken die mij aanspreekt is een grote mate van vrijheid om voor zo ver dit mogelijk is buiten de gebaande paden naar oplossingen te zoeken, en oplossinge...

Bekijk

administratief medewerker makelaardij als de hypotheekshop

Purmerend
Parttime
MBO/ MTS

betrouwbaar, serieus, collegiaal, vrolijk en spontaan

Bekijk

administratief

Zoetermeer
Fulltime
MBO/ MTS

Klantvriendelijk, nauwkeurig, geduldig.

Bekijk
Terug naar overzicht